Lévay Petra, Lévayné Deme Erzsébet


(Fotó:Asi)
Idén már másodjára vagyok itt a Gozsduban, elhoztam anyukámat, hogy nézze meg ő is ezt a forgatagot. Azt szeretem benne, hogy sokszínű, valamint az is, hogy betekintést nyerhetünk a zsidó kultúra sajátosságaiba. Most először ettem flódnit, nagyon jó volt. Azt is szeretem itt, hogy rengeteg kézi készítésű dolog van itt.
Nekem nincsen közöm a zsidósághoz, a nyitottság hozott ide, azt gondolom, hogy képesnek kel lennünk arra, hogy befogadjuk egymást, egymás kultúráját és ez hozott engem ide. Anyukámat is ezért hoztam el.
Erzsébet asszony elmondta nekünk, hogy a kavalkád neki is nagyon tetszik, a flódni érdekes ízű, különleges sütemény. Ilyen ízeket együtt még nem sikerült enni. Sajnos a sóletfőző verseny pultjainál nagy volt a sor, így az kimaradt, csak az edényekbe sikerült belepillantani.
Ezek a rendezvények azért is jók, mert egy kicsit belepillanthatunk abba a világba, amit zsidóságnak neveznek. A zenét is nagyon szívesen hallgatom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések