Alföldi Zoltán


(Fotó:Asi)
Alföldi Zoltánnal a zsidó nyári fesztivál házigazdájával és szervezőjével beszélgettem.

Mióta szervezed, és mióta vagy műsorvezetője a zsidó nyári fesztiválnak, és mi a véleményed hogy a GouBa is csatlakozott a fesztiválhoz, és mit láthattunk a az udvarban?

Két éve vagyok házigazdája a Zsidó Nyári Fesztiválnak, és idén - először - a szervezésben is részt vettem, veszek. Elsősorban a Gozsdu bazár, a Gouba programjainak kitalálásában, megvalósításában segítettem. Örültem, hogy a Gouba csatlakozott a fesztiválhoz, bár az is lehet, hogy a fesztivál egy része csatlakozott a Gouba-hoz. Merthogy a bazár már ki van találva, bejáratták, kiderült, hogy szükség van rá, az emberek szeretik, és jól működik. Így aztán könnyebb dolgunk is volt vele, mintha a semmiből akartunk volna létrehozni valamit. Csak csapódni kellett, kitalálni, Színesíteni a programokat és persze behozni a könyveseket. Hozzájuk kapcsolódott a legtöbb program is, voltak bemutatók, dedikálások, irodalomról, éhes költőkről, nehezen eladható kötelező olvasmányokról beszélgettünk Skype-on, összekapcsolódtunk a kulturpart.hu-val, volt tánc, zene, kerti mozi, szóval négy nap majdnem non stop pörgés, ami a visszajelzések szerint nemcsak nekünk tetszett.

Mondd el a véleményed a fesztiválról, miért jó és miért van rá szükség?

A Zsidó Nyári Fesztivál sokszínű, színvonalas rendezvénysorozat, igazi élmény. Ami miatt azonban sokkal több is ennél az az, hogy erre az egy hétre-10 napra Budapest azt az arcát mutatja, aminek sokan csak látni szeretnénk, de dugóban, építkezéseken fennakadva, dudálva ritkán látjuk. Egy mozgalmas, kulturális, nyitott, élhető helynek. Nekem ez is a fesztivál.

- Milyen jövőbeli ötleteid vannak a fesztivállal kapcsolatban?

Szeretném, ha állandósulna, legalább a fesztivál néhány napjára jövőre a GouBa, és szeretném, hogyha Matisyahu-hoz hasonlóan jövőre is lennének olyan vendégek, akik a könnyebb műfajt képviselik és akik a fiatalabb korosztályt is meg tudják szólítani, akire a facebook-oló, like-oló fiúk és lányok is rápörögnek.

A fesztiválon kívül mivel foglalkozol mostanában?

A fesztivál vége után egy másik esemény, a budapesti Triatlon Világbajnokság házigazdája leszek, közben indul a tanév és én projekt vezető, meg tanárféle is vagyok a Budapesti Corvinus Egyetemen, illetve a Budapesti Kommunikációs Főiskolán, viszem tovább a kommunikációs cégem ügyeit,,szóval dolgozom.
Köszönöm szépen az interjút és további sok sikert kívánok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések