Ékes Georgina


(Fotó:Asi)
Ékes Georginával beszélgetek és szeretném megkérdezni tőled, hogy mivel foglalkozol mostanában?

- Balettművész vagyok tízen-húsz éve balettozom jelenleg szabadúszóként, de előtte voltam 4 évig a Győri Balettnál majd az Állami Operaházban.

Én az Erkel színházban dolgoztam színpadi díszítőként régebben és nagyon jó volt ott lenni a díszletek között, de most ne én beszéljek magamról, hanem Georgina Te beszélj magadról még :)
Mi volt a legjobb darab, amit eddig eltáncolhattál?

- Volt sok olyan darab, amit nagyon szerettem, például a Győri Balettben nagyon szerettem a kortárs darabokat például a Macbeth című darabot, amit egy svéd kortárs koreográfus ( Marie Brolin - Tani) alkotott. De szerettem a Romeo és Júliát is Róbert North koreográfiájában.

- Kik voltak a kedvenc tanáraid, akikre mai napig büszke vagy, hogy a tanítványuk lehettél?

- Dvorszky Erzsébet volt az a Mesternőm, akitől a legtöbbet tanultam és aki végig támogatott a pályámon és Kun Zsuzsa Mesternő még az, akinél tanulni nagy szerencse egy növendéknek.

Hopsz de most el kellett mennie a Georginának, sajnos az interjút nem tudom folytatni ma már nem nagyon fog vissza jönni, vasárnap lesz a folytatás.....
Kivánok mindenkinek sábát shalomot....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések