Kalmár-Maron György is megtisztelt bennünket véleményével


(Fotó:Asi)
Sajnálatos módon csak egyszer jártam Izraelben,egy idegenforgalmi kongresszus résztvevőjeként. Rabin miniszterelnök halála után nem sokkal. Fogadott minket Izrael Állam elnöke is, nagyszerű élmény volt. Ez egy szakmai út volt, egy idegenforgalmi kongresszus résztvevőjeként. Sokat vártam s mindezeket meg is kaptam. Csodálatos volt minden pillanata az akkori látogatásnak, az érzések azóta is bennem vannak.

Vannak zsidó gyökereim. A nagyapám volt zsidó, az anyám, a testvérei is nagyra tartották őt, meg azt a gondolkodást, amit a ő képviselt. Azt hiszem nekem sikerült ezt a bennem élő hagyományt életben tartanom. Ebben nagy segítségemre van a feleségem is, aki zsidó származású.

A fesztivál programját ismerem, azt hiszem idén is sikerült nagyszerű eseményeket összeállítani.
Én magam hosszú évtizedeken át a szállodaiparban dolgoztam, rengeteg nagyszerű embert volt szerencsém megismerni. Évtizedeken át volt a vendégünk Keller László, aki a nemzetközi zsidó élet egyik meghatározó alakja volt.

Az én életemben voltak sikerek, a Royal Szállodában töltöttem több évtizedet, azt gondolom talán könyvben kéne megírnom az emlékeimet. A hetvenes évek elejétől voltam itt főportás, majd üzletvezető, volt szerencsém a vendéglátás, az idegenforgalom teljes folyamatát áttekintenem. Mindezt persze a történelembe beágyazva, így sokkal érdekesebb volt ez a pár évtized, a saját bőrömön tapasztalva.

Átéltem a Royalban vesztegzárat is, nem is egyszer. Megjelent erről egy könyv is, a címére nem emlékszem, valami ilyen volt, Recept vesztegzár idején. Az RTL Klub XXI. század műsora is foglalkozott a témával. Szóval azt gondolom, sok mindent láttam és hallottam a pályafutásom során.

1989-től kezdve már arra igyekeztem figyelni, hogy melyek azok a marketingfogások, amelyeket akár itthon is lehetne alkalmazni. Igyekeztem arra figyelni, hogy minél több lehetőséget lehessen alkalmazni, Szingapúrtól, Dániáig, amerre csak jártam, nyitott szemmel figyeltem a világot.

Sokat gondolkodtam azon, hogy mit is csinálnék másként, ha újra kezdhetném. Bölcsésznek készültem, nem vettek fel, így kerültem a szállodaiparba. Politikai, diplomáciai pályára mennék szívem szerint, ha újból kezdhetném.
Kedves Kalmár Úr, kívánunk önnek további jó egészséget, és köszönjük szépen hogy eljött hozzánk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések