Spenótos gnocchi

Spenót (mirelit 1 zacskó) 
Fokhagyma 
Tej 
Liszt 
Olaj

Elkészítés:
Kiolvasztjuk a spenótot közben olajjal és liszttel rántást készítünk, majd egy nagy gerezd fokhagymát belenyomunk, összekeverjük, kevés tejjel felöntjük. A lábasban kiolvadt spenótot átforrósítjuk és ráöntjük a tejes rántást, sózzuk és jól összeforraljuk. Forrás közben tejjel hígítjuk szükség és ízlésünk szerint. 
Reszelhetünk bele kevés sajtot is.
Kész gnocchit vettem, azt forrásban lévő vízben megfőztem. Majd hideg vízben lehűtöttem.
Jénaiban rétegesen beleraktam a gnocchit a főzeléket. A tetejére sajtot szórtam .  Előmelegített sütőben 180 fokon addig sütöttem míg a sajt piros lett.




Megjegyzések

miklos üzenete…
A Pesti emke etterm konyhameszarosat segitettem 15 evesen a teli szunetben a meszarot kerdeztem Miert olyan vekonyka szeleteket vag a bendegeknek??? azt monta ha a vendeg hizni akar veyen ket adagot . ez cudar jol nez ki megprobalom elkesziteni magam is..mas nem törtenhet mint hogy oda ehgetem .gusztusosan nez ki nagyon

Népszerű bejegyzések