Hamas Charta Szerző: Hamas 1988. augusztus 18.


Ahhoz, hogy megértsd a Hamasz terrorista szervezet valódi hozzáállását, olvasd el az alábbi Hamasz Alapokmányt!

Forrás:
http://www.facebook.com/IsraelinHungary



Ez a dokumentum a Hamasz igazi arcát mutatja meg és annak szándékait Izrael és Izrael állampolgárai felé.

Miután elolvastad, 
megérted, miért kell Izraelnek megvédenie magát minden alkalommal.

Olvasd el, és mutasd meg a barátaidnak!

Ez az igazság 


Hamas Charta
Szerző: Hamas
1988. augusztus 18.
Hamasz Alapokmány (Covenant), 1988
Az Iszlám Ellenállás Alapokmánya
1988. augusztus 18.
A Legkönyörületesebb Allah Nevében
"Ti vagytok a legjobb közösség, amely létrejött az embereknek. Megparancsoljátok azt, mi
helyénvaló, és megtiltjátok azt, ami elvetendő, és hisztek Allahban. Ha az Írás birtokosai is
hinnének, az bizony jobb lenne számukra. Akadnak köztük hívők, de a legtöbben gonoszok
közöttük. Soha nem nem tesznek bennetek [komoly] kárt, csupán vesződséget [okoznak
nektek]. Ha ellenetek harcolnak, [hamarosan] a hátukat fordítják felétek és [majdan] nem
segít rajtuk senki. Megaláztatás lesz az ő osztályrészük, kerüljenek bárhol is a [hívők] kezébe,
kivéve azokat, akiket Allah és [ezeknek] az embereknek a kötése [védelmez]. És vonják
magukra Allah haragvását és sújtsa őket szegénység. Azért [sújtsa] őket [mind]ez, mert nem
hittek Allah jeleiben és jogtalanul megölték a prófétákat. És azért mert lázadoztak, és [Allah
parancsait] áthágták." (Al-Imran, Imrán nemzetsége - 109-111).
"Izrael addig fog létezni, amíg az Iszlám el nem pusztítja, mint ahogy másokat is elpusztított
már korábban" (A szent emlékű mártír, Hassan al-Banna imám).
"Az iszlám világ lángokban áll. Mindenki ragadjon meg valamennyi vizet, akármilyen
keveset is, hogy kiolthassa a tüzet, és ne várjon másokra." (a szent emlékű Sheikh Amjad alZahawi).
A Legkönyörületesebb Allah Nevében
Bevezetés
Áldassék Allah neve, akihez segítségért, megbocsátásért, irányításért, és támogatásért
folyamodunk; Allah áldd meg a prófétát és adj néki üdvösséget, csakúgy mint a társainak és
támogatóinak, és azoknak, akik megőrizték az üzenetét, és kivitelezték a törvényeit -
örökkévaló imádságok és üdvösség, amíg csak a föld és a mennyország létezik. Továbbá:
Óh, Emberek
A szenvedések tengeréből, a hívő szívek dobbanásából, a megtisztított karból; a
kötelességtudatból, és Allah parancsának megválaszolásaképpen, a  népet összehívó szó
elhangzott, amely Allah követésére szólít fel, mi alapján (a hívők) eltökélten betöltik életük
értelmét, hogy felülkerekedjenek minden akadályon, és hogy minden a célhoz vezető úton található nehézségen átküzdjék magukat. Az állandó felkészülés folytatódik Allah ügyéért,
csakúgy, mint az élet és minden, ami fontos feláldozására való készenléttel egyetemben.
Így hát létrejött (a mozgalom) magja, ami elkezdte kitaposni útját a remények és elvárások
háborgó tengerén, a belső és külső kívánalmakon és vágyakozásokon, a bajokon  és
akadályokon, a szenvedéseken és kihívásokon át.
Mikor eljött az ideje, a mag növekedésbe kezdett, a növény gyökeret  eresztett a valóság
talajában, messze a múló szenvedélyektől és gyűlöletes sietségtől. Létrejött az Iszlám
Ellenállási Mozgalom, hogy a Teremtő ügyének érdekében végrehajtsa szerepét, karöltve
mindazokkal, akik Palesztina felszabadításáért küzdenek. Harcosainak lelke találkozott
mindazon harcosok lelkével, akik azóta, hogy a Próféta (Allah áldja és könyörüljön rajta)
társasága meghódította Palesztinát, annak földjén feláldozták, és feláldozzák életüket mind a
mai napig.
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom (HAMASZ) eme Alapokmánya tisztázza a kilétét, felfedi az
identitását, körvonalazza a álláspontját, elmagyarázza a céljait, megemlíti a reményeit, és
felhív a támogatására, elfogadására, és a belépésre. A zsidók elleni küzdelmünk hatalmas és
nagyon komoly. Minden őszinte erőfeszítésre szüksége van. Ez egy lépés, amit
elkerülhetetlenül más lépések kellenek, hogy kövessenek. A Mozgalom  nem más mint egy
csapat, amit a hatalmas arab és iszlám világ más és más csapatainak is támogatniuk kell, amíg
az ellenséget leigázzuk, és Allah győzelmét kivívtuk.
Allah írásban rendelte el: "Bizony, győzni fogtok, én és a küldötteim!" Allah erős és hatalmas.
(The Dispute, A Vas, 58:21).
Mondd: "Ez az én utam. Nyilvánvaló bizonyíték alapján hívlak [benneteket] Allahhoz én, és
aki követ engem. Dicsőség Allahnak. Én nem vagyok pogány a pogányok között." (Joseph,
József, 12:108)
Az Al-Mua'j: c1 (szerint) a Hamasz erőt és bátorságot (jelent).
A Mozgalom definíciója
Ideológiai kiinduló pontok
1. cikkely:
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom: A Mozgalom programja az Iszlám. Ebből meríti az eszméit,
a gondolkodási módját, valamint az univerzum, élet és az ember megértését. Ebből fakad
minden ítélete és hozzáállása, és ez adja az inspirációt lépéseihez.
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom Kapcsolata a Muzulmán Testvériség Csoporttal:
2. cikkely:
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom egyike a Muzulmán Testvériség palesztini szárnyainak. A
Muzulmán Testvériség Mozgalom egy univerzális szervezet, ami a modern idők legnagyobb
iszlám mozgalma. Jellemzi az iszlám élet, kultúra, hitvallás, politika, gazdaság, oktatás, társadalom, igazság és igazságszolgáltatás, az Iszlám terjesztése, oktatás, művészet,
információ, az okkult tudománya, és az Iszlámra való áttérés mély megértése, pontos
felfogása, és teljeskörű elfogadása.
Felépítés és formáció
3. cikkely:
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom alapstruktúráját olyan muzulmánok alkotják, akik
fogadalmat tettek Allahért, akihez igaz szívvel imádkoznak, - "Egyedül az imádkozásért
hoztam létre a dzsinneket és az embereket" - akik tudják, hogy  milyen kötelességekkel
viseltetnek maguk, a családjuk, és a hazájuk iránt. Félik Allahot, és emelik a dzsihád zászlaját
elnyomóik ellenében, hogy megtisztíthassák a földet és a népet a tisztátalanságtól,
rosszindulattól, és gonoszságtól.
"De nem! Mi az Igazságot hajítjuk a hamisságra és szétloccsantja a velejét és íme az semmivé
lesz máris. Jaj nektek azért, amit állítotok!" (Prophets, A Próféták, 21:18)
4. cikkely
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom minden muzulmánt üdvözöl, aki elfogadja hitét, az
ideológiáját, követi a programját, megtartja a titkait, valamint szeretne a soraiba tartozni, és
véghezvinni a kötelességét. Allah minden bizonysággal meg fogja jutalmazni őket.
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom ideje és kiterjedése:
5. cikkely:
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom időbeli kiterjedése: Az Iszlám, mint életforma elfogadásával,
a Mozgalom visszanyúlik az iszlám üzenet megszületéséig, az igaz ősökhöz, Allahhoz mint
célhoz, a Prófétához mint példához, és a Koránhoz, mint alkotmányhoz. A térbeli kiterjedése
pedig bárhol, ahol muzulmánok vannak, akik elfogadják az Iszlámot, mint életútjukat, bárhol
is legyenek a földkerekségen. Tehát kiterjed a föld mélységeibe, és felér a mennyekbe.
"Vajon nem láttad-e, hogyan élt Allah példabeszéddel és egy jó szóról? Olyan az, mint egy jó
fa, amelynek szilárd a gyökere, s az ágai az égbe [nyúlnak],  [és] Allah engedelmével
mindenkor gyümölcsöt hozott. Allah példabeszédekkel él az embereknek, talán hallgatnak az
intő szóra." (Abraham, Ábrahám, 14:24-25)
A mozgalom jellemzői és függetlensége:
6. cikkely:
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom egy megkülönböztetett palesztin mozgalom, mely hű
Allahhoz, és aminek az Iszlám az életútja. Azért küzd, hogy Palesztina minden egyes
centimétere felett felvonja Allah zászlaját, hogy az Iszlám uralma alatt minden más vallás
biztonságban együtt tud létezni biztonságban, ami az életüket, a javaikat, és jogaikat illeti. Az
Iszlám hiányában a viszály és az elnyomás terjedni fog, a  gonosz győzedelmeskedik,
szakadárság (schism), valamint háborúk fognak kitörni. Mily találó volt a muzulmán költő, Mohamed Ikbal, amikor ezt írta:
"Ha a hit elvész, nincs biztonság, és nincs élete annak, aki nem követi a vallást. Aki elfogadja
a vallás nélküli életet, a pusztítást vette élettársul."
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom egyetemessége:
7. cikkely
Annak a ténynek köszönhetően, hogy azok a muzulmánok, akik hűek az Iszlám Ellenállási
Mozgalomhoz, az egész világon szaporodnak, támogatják céljait, valamint hozzájárulnak a
küzdelmének a fokozásához, a mozgalom univerzális jellegű. (A mozgalom) eme cél
érdekében jól fel van szerelkezve, köszönhetően az ideológiája tisztaságának, valamint a
céljai nemességének és nagyszerűségének.
A Mozgalmat ebből a szemszögből kell megítélni, és elismerni a szerepét. Aki megtagadja a
jogát, nem támogatja, valamint nem vesz tudomást a tényekről, akár szándékosan, akár nem,
előbb utóbb rá fog ébredni, hogy az események maguk alá gyűrték, és a hozzáállásában
nincsen semmi logika. Az embereknek mindenképpen tanulniuk kell a múlt példáiból.
A közvetlen rokon igazságtalansága nehezebben viselhető, mint a lesújtó indai kard.
"Leküldtük hozzád az Írást az Igazsággal, hogy bizonyítsa azt, ami az írásból előtte volt és
[hitelességet] tanúsítsa. Ítélkezz hát közöttünk aszerint, amit Allah leküldött. Ne kövesd az ő
kényüket, [eltérve] attól, ami az igazságból eljött hozzád! Mindenki számára kijelöltük a
cselekvés [egy meghatározott] zsinórmértékét és egy meghatározott utat. Ha Allah úgy akarta
volna, akkor egyetlen közösséggé tett volna benneteket, de [különböző közösségekre osztott
szét], hogy [ekképpen] tegyen próbára titeket, abban, amit [a kinyilatkoztatásból adott
nektek]. Versengjetek hát a jócselekedetekben! Mindannyian Allahhoz fogtok [majdan]
visszatérni. És akkor majd ő közölni fogja veletek, hogy min különböztetek össze [az
evilágon]. (The Table, Az Asztal, 5:48)
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom a cionista megszállók ellen küzdő láncolat egyik láncszeme.
Ez egészen 1939-ig, Izz al-Din al Kissam mártírnak, és a katonatársainak - a Muzulmán
Testvériség tagjai - felemelkedéséig nyúlik vissza. Tagjává vált egy láncolatnak, aminek része
volt a palesztinok és a Muzulmán Testvériség 1948-as küzdelme, valamint Muzulmán
Testvériség 1968-ás és azt követő dzsihád tevékenysége.
Mitöbb, ha a láncolat tagjai távol is vannak egymástól, és ha az akadályok, amiket a cionisták
kiszolgálói helyeztek el, gátolják a harcosok küzdelmének folyamatát, az Iszlám Ellenállási
Mozgalom Allah ígéretének a megvalósítására vágyik, akármennyi időt is vegyen ez igénybe.
A próféta, Allah áldja és könyörüljön a lelkén, mondta:
"Az Ítéletnap nem fog elérkezni, amíg a muzulmánok meg nem küzdenek a zsidókkal
(megölik a zsidókat), amikor a zsidó a fák és kövek mögé fog bújni. És a kövek és a fák meg
fognak szólalni, hogy Óh Muzulmánok, Óh Abdullah, egy zsidó van mögöttem, gyere, és öld
meg. Mindössze a Gharkad fa (nyilvánvalóan egy faféleség) nem fogja ezt megtenni, mivel ez
a zsidók egyik fája." (al-Bukharihoz és a Muzulmánhoz kapcsolódóan).  Az Iszlám Ellenállási Mozgalom szlogenje:
8. cikkely:
Allah a célja, a Próféta a példaképe, a Korán az alkotmánya: útja a dzsihád, és a halál Allah
ügyéért a legnagyszerűbb vágya.
Célok
Ösztönzések és célok:
9. cikkely:
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom most egy olyan időpontban létezik, amikor az Iszlám eltűnt
az életből. A szabályok megrázkódtak, az eszmék felborultak, az értékek megváltoztak, és
gonosz emberek kerültek hatalomra, az elnyomás és sötétség győzedelmeskedett, a gyávák
pedig tigrisekké váltak: az anyaföldeket ellopták, népeket szórtak szét, és arra kényszeríttették
őket, hogy a világ minden táján bolyongjanak, az igaz állapotok eltűntek, és a hamis állapotok
foglalták el a helyüket. Semmi sem maradt a megfelelő helyén. Tehát amikor az Iszlám nincs
jelen, minden megváltozik. Tehát az ösztönzés egy ilyen helyzetből fakad.
Tehát a célokról: A hamis ellen küzdenek, hogy legyőzzék és leigázzák, hogy az igazság
felülkerekedhessen, hogy hazákat visszaszerezzenek, hogy a mecsetekből hallatszon a
müezzin hangja, amint kikiáltja az iszlám állam létrehozását, hogy az emberek visszatérjenek
a megfelelő helyükre, és Allah a segítőnk.
"... Ha Allah nem tartotta volna vissza az embereket - egyeseket mások által -, akkor bizony a
földet elborította volna a romlás. Allah azonban kegyes az ő teremtményei iránt." (The Cow,
A Tehén, 2:251)
10. cikkely:
Miközben az Iszlám Ellenállási Mozgalom töri az útját, teljes erejével támogatni fogja az
elnyomottakat, és segíteni az megbántottakat (wronged). Minden erejét latba veti, hogy
felszínre hozza az igazságot és legyőzze az igazságtalanságot, szóban és tettben, itt, és
mindenütt, ahová csak befolyása elér.
Stratégiák és módszerek
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom stratégiái: Palesztina egy Iszlám Waqf:
11. cikkely:
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom hiszi, hogy Palesztina földje egy Iszlám Waqf (Iszlámnak
szentelt terület), ami a jövő muzulmán generációké ítéletnapig. Sem egészben, sem részben
nem szabad feladni. Sem egy arab ország, vagy az összes arab ország, sem egy király vagy
elnök, vagy az összes király és elnök, sem egy szervezet, vagy az összes, legyen akár
palesztin akár arab, rendelkezik ezzel a joggal. Palesztina  az Iszlám Waqf része, amit az ítéletnapig a muzulmánok nemzedékeinek szenteltek. Tehát ki állíthatja, hogy az ítéletnapig
képviselheti a muzulmán generációkat?
Ez a törvény az, mely az iszlám sharián belül Palesztinát kormányozza, csakúgy mint bármi
más földet, amit a muzulmánok erővel meghódítottak, mivel (az Iszlám) hódítások korában, a
muzulmánok az ítéletnapig az elkövetkezendő muzulmán nemzedékeknek szentelték ezeket a
földeket.
Ez így történt: Amikor az iszlám hadseregei meghódították Szíriát és Irakot, küldöttséget
szalasztottak Umar bin-el-Khatabhoz, a muzulmánok kalifájához, és megkérdezték tőle, hogy
mi legyen a meghódított földeknek a sorsa- osszák-e fel a katonák között, vagy pedig hagyják
meg a tulajdonosaiknak, vagy esetleg valami más? Miután Omar bin-el-Khatab, a
muzulmánok kalifája beszélt a próféta társaival, Allah áldja és könyörüljön a lelkén, úgy
döntött, hogy hagyják a területet a tulajdonosaik kezében, akik hasznát veszik a
gyümölcseinek. Ugyanakkor a föld valós tulajdonjogáról, és a földről  azt a döntést hozták,
hogy az ítélet napjáig a muzulmán nemzedékeknek kell szentelni. Akik a földön élnek, csak
azért vannak ott, hogy gyümölcseit élvezzék. Ez a Waqf addig fog létezni, amíg a föld és a
mennyek léteznek. Bármiféle Palesztinát érintő, az iszlám sháriának ellentmondó
módszerérvénytelen.
"Bizony, ez a kétségtelen igazság." (The Inevitable, A bekövetkező, 56:95).
A haza és nacionalizmus a Palesztin Iszlám Ellenállási Mozgalom szemszögéből:
12. cikkely:
A nacionalizmus az Iszlám Ellenállási Mozgalom szemszögéből nézve, része a vallásnak. A
nacionalizmusban semmi sem fontosabb, vagy mélyebb, mint amikor az ellenség a muzulmán
földeket tapossa. Az ellenséggel való szembeszegülés, valamint az visszaverése, minden
egyes muzulmán férfinak és nőnek a személyes kötelessége. Egy nő  a férje beleegyezése
nélkül is elmehet megküzdeni az ellenséggel, csakúgy, mint a rabszolga: nincs szükség a
gazdájának az engedélyére.
Ezt semmilyen más rendszerben nem lehet megtalálni. Ez vitathatatlan tény. Ha más
nacionalista mozgalmak materialista, emberi, vagy regionális kérdésekhez kötődnek, (akkor)
az Iszlám Ellenállási Mozgalom mindezt magába foglalja, valamint a fontosabb elemeket,
amik az életét és lelkét képezik. Ez kapcsolatban van a lélek  forrásával és az élet
adományozójával, és lengeti az isteni zászlót a haza egén, ami erős kötelékkel tartja együtt a
földet és a mennyországot.
Ha jön Mózes, és elhajítja a botját, akkor mind a boszorkányság, és a varázslat megsemmisül.
"A jó félreérthetetlenül meg van különböztetve a rossztól: bárki aki megtagadja a rosszat, és
elfogadja Allahot, bizonyosan egy erős, megtörhetetlen támaszra tett szert; Allah mindent lát
és mindent hall. (The Cow - Verse 256).
Békés megoldások, kezdeményezések, és nemzetközi konferenciák:
13. cikkely: Kezdeményezések, és az ún. békés megoldások és a nemzetközi konferenciák ellentétben
állnak az Iszlám Ellenállási Mozgalom elveivel. Palesztina bármely részének meggyalázása
egyenlő a vallás meggyalázásával. Az Iszlám Ellenállási Mozgalom nacionalizmusa része a
vallásának. Tagjai ebből táplálkoznak, hogy hazájukban, amiért harcolnak, kitűzhessék Allah
zászlaját. "Allah győzedelmeskedik, de a legtöbb ember nincs ezzel tisztában."
Időnként elhangzik a felhívás egy nemzetközi konferenciára, azzal a céllal, hogy megoldja a
(palesztin) kérdést. Vannak, akik elfogadják, vannak, akik elutasítják, különféle okok miatt,
míg vannak, akik különféle kikötéseket szabnak részvételük feltételeként. Mivel ismerjük a
konferenciák különféle résztvevőit, valamint a múlt- és jelen-béli hozzáállásukat a muzulmán
problémához, ezért az Iszlám Ellenállási Mozgalom véleménye szerint ezek a konferenciák
nem képesek a követelések beteljesítésére, a jogok helyreállítására, és az elnyomottaknak járó
igazságszolgáltatásra. Ezek a konferenciák nem mások, minthogy a  hitetlenek
döntőbíráskodjanak a muzulmánok földjén. Mikor voltak a hitetlenek igazságosak a hívőkkel?
"A zsidók és a keresztények nem lesznek elégedettek veled, amíg nem az ő vallásukat
követed. Mondd: "Allah útmutatása az útmutatás." Ha [mind]ama tudás után, ami [Allahtól]
osztályrészedül jutott, követed az ő kényüket, akkor Allahhal szemben nem lesz sem
védelmeződ, sem segítőtársad." (The Cow, A Tehén, 2:120)
A palesztin kérdés megoldásának csak egy útja van, és ez a dzsihád. Kezdeményezések,
javaslatok, és nemzetközi konferenciák csak időpocsékolások, és hiú ábrándozások. A
palesztinok okosabbak annál, minthogy elfogadják, hogy a jövőjükkel, jogaikkal, és sorsukkal
játszadozzanak. Mint ahogy a dicsőséges Hadithban
**
 elhangzott:
"Allah földjén Szíria népe a korbács. Végrehajtja bosszúját  bárki ellen is akarata szerint.
Elképzelhetetlen, hogy a köpönyegforgatók maguk alá gyűrjék a hívőket. Bizonyosan
fájdalmasan és remény nélkül fognak pusztulni."
A három kör:
14. cikkely:
Palesztina felszabadításának a kérdése három körhöz kapcsolódik: a palesztin körhöz, az arab
körhöz, és az iszlám köréhez. Minden egyes körnek megvan a maga szerepe a cionisták elleni
küzdelemben. Mindegyiknek megvan a saját feladata, és bármelyik körnek az elhanyagolása
hatalmas hiba, mely tudatlanságról tesz tanúbizonyságot. Palesztina iszlám terület, a két
kiblah (az irány, amerre a muzulmánok imádkoznak) közül az első, a harmadik (iszlám) szent
hely, és Mohamed hetedik mennyországba való utazásának a kiindulópontja (pl. Jeruzsálem).
"Dicsőség annak, aki éjszaka utazást tett az ő szolgájával  a Szent Mecsetből az igen távoli
mecsetbe, amelynek megáldottuk a környékét, hogy mutassunk néki a jeleinkből! Bizony, ő
az, aki [mindent] hall és lát." (The Night Journey, Az éjszakai utazás, 17:1)
Ezen tények miatt, Palesztina felszabadítása minden egyes muzulmánnak, bárhol is légyen, a
személyes kötelessége. A problémát ebből a szemszögből kell  nézni, és erre minden
muzulmánnak rá kellene jönnie. Abban a pillanatban, amikor ezek alapján közelítjük meg a problémát, amikor a három kör
mozgósítja az erőforrásait, a dolgok jelen állása meg fog változni, és közelebb kerülünk a
felszabadulás napjához.
"Nagyobb a félelem a szívükben tőletek, mint Allahtól. Ez azért van, mivel olyan nép ez,
amely nem ért [semmit]." (The Emigration, Az összegyűjtés, 59:13)
"Bizonyosan erősebb vagy mint ők, mivel Allah haragját hozod rájuk. Mivel ők nem óvatos
népek." (The Emigration - verse 13).
A Palesztina felszabadításért vívott dzsihád, mint személyes kötelesség:
15. cikkely:
A napon, amikor az ellenség megszállja a muzulmán földeket, a dzsihád minden egyes
muzulmán személyes kötelességévé válik. Tehát mivel a zsidók megszállták Palesztinát, ezért
a dzsihád személyes kötelességé vált. Ez megköveteli, a regionális, az arab, és az iszlám
szinteken a tömegek iszlám öntudatát. A dzsihád szellemét bele kell nevelni a nemzet szívébe,
hogy az emberek szembeszálljanak az ellenséggel, hogy csatlakozzanak a harcosok sorához.
Szükségeltetik, hogy a tudósok, az oktatók, a tanárok, az információ és a sajtó emberei,
valamint a művelt tömegek, különösen a fiatalok és az iszlám mozgalmak sejkjei, részesei
legyenek (a tömegek) ébredésének. Fontos, hogy alapvető változások történjenek az iskolai
tananyagban, hogy eltávolítsák az ideológiai invázió nyomait, ami  az orientalisták
[keletkutatók.. -- A fordító] és misszionáriusok ténykedésének az eredményei, akik beszivárogtak a
régióba, miután Szaladin legyőzte a keresztes seregeket. A keresztesek rájöttek, hogy nem
képesek legyőzni a muzulmánokat anélkül, hogy először egy ideológiai invázió segítségével
megzavarnák a gondolataikat, eltorzítanák az örökségüket, és megsértenék az eszméiket. Csak
ezek után tudták támadni a katonáikkal. Mindez lehetővé tette az imperialista inváziót, minek
nyomán Allenby kijelentette, miután belépett Jeruzsálembe,  hogy "Csak most lett vége a
keresztes hadjáratoknak". Guru tábornok Szaladin sírjánál állt, és ezt mondta: "Ó Szaladin,
visszatértünk." Az imperializmus elősegítette az ideológiai inváziót, és még most is elmélyíti
a gyökereit. Mindez lehetővé tette Palesztina elestét.
Tehát szükséges, hogy a muzulmán nemzedékben tudatosítsuk, hogy a palesztin probléma az
egy vallási probléma, ennek alapján kell vele foglalkozni. Palesztina szent iszlám helyeknek
ad otthont. Itt található az al-Aksza Mecset, ami kapcsolatban áll a mekkai nagy mecsettel,
egy megszakíthatatlan kapcsolatban, amíg a mennyek és a föld beszélnek az Isra`-ról
(Mohamed éjféli utazása a hét mennyországba), és a Mi'rajról (Mohamed Jeruzsálemből
emelkedett a hét mennyországba).
"Egy nap Allah kötelékeiben jobb, mint minden más a világon. Az ember Paradicsombeli
helye jobb, mint bármi más a világon. Allah imádójának a tevékenysége jobb, mint bármi más
a világon. (As related by al-Bukhari, Moslem, al-Tarmdhi and Ibn Maja).
"Mohamed lelkének az őrzőjéhez esdeklem, hogy Allah ügyéért szeretnék támadni és
meghalni, támadni és meghalni, és megint támadni és meghalni." (As related by al-Bukhari
and Moslem).
A nemzedékek oktatása:
16. cikkely: Szükséges, hogy a régiónkban a muzulmán generációk vallásos oktatásában kövessük az
iszlám irányát a Korán kiterjedt tanulmányozásával, a Próféta Szunnájának a
tanulmányozásával (tettei és mondásai), és azzal, hogy az iszlám történelmét és örökségét a
hiteles forrásokból tanulják. Ezt specializált és művelt embereknek kell csinálni egy olyan
tananyagot felhasználva, ami egészséges gondolatokat és hitet ébreszt a muzulmán tanulóban.
Mindenellett szükséges az ellenség tanulmányozása tekintetbe véve az emberi és financiális
képességeit, gyenge és erős oldalait [the-project.. -- A fordító], és meg kell ismerni azokat az
erőket, amelyek támogatják és segítik. Szintén fontos, hogy tisztában legyünk a jelen
eseményekkel, hogy kövessük hogy mi új, és hogy tanulmányozzuk, és elemezzük ezeknek az
eseményeknek a kommentárjait. Kötelességünk tervezni a jelenre és a jövőre, minden színre
lépő trendet elemezni, hogy a küzdő muzulmán tudja, hogy mit akar, mi  a célja, és hogy
tisztában legyen vele, hogy mi is folyik körülötte.
"Fiacskám! Ha az akár egy mustármag súlya is lenne, és legyen egy sziklában, vagy az
egekben, vagy a földön, - Allah előhozza azt. Allah éles elméjű és [mindenről] tud. Fiacskám!
Végezd el az istentiszteletet és parancsold, ami helyénvaló, és tiltsd meg, ami elvetendő! És
viseld türelmesen, ami ért. Így határozott [Ő] szilárdan a dolgokról. És ne fordítsd el az
arcodat megvetően az emberekről, és ne járj elbizakodottan a földön. Allah senkit sem szeret,
aki öntelt és dicsekvő." (Lokman, Luqman, 31:16-18).
A muzulmán nő szerepe:
17. cikkely:
A felszabadításért folyó küzdelemben a muzulmán nő szerepe egyáltalán nem csekélyebb,
mint a muzulmán férfié. Ők hozzák világra a férfiakat. Nagy szerepet játszanak az új
nemzedékek irányításában és oktatásában. Az ellenség tisztában  van a nők szerepének
jelentőségével. Azon a véleményen vannak, hogyha képesek őket a szándékaik szerint
felnevelni, messze az iszlámtól, akkor megnyerték a csatát. Ezért próbálják állandóan elvonni
a figyelmüket különféle információs kampányok, filmek, és tananyagok segítségével. Ezeket
különféle szervezetek, amikbe beszivárogtak a cionisták lakájai, mint pl. a Szabadkőművesek,
a Rotary Klubok, kémszervezetek és mások, mint szabotőrök és aláásók sejtjei. Ezek a
szervezetek rengeteg erőforrással rendelkeznek, ami lehetővé teszi nekik, hogy társadalmi
szerepükön keresztül elérjék a cionisták céljait, hogy elmélyítsék az eszméiket, amik az
ellenség céljait szolgálják. Ezek a szervezetek az iszlám  hiányában és a saját népüktől
elidegenedve működnek. Az iszlám népnek szembe kell szállnia ezekkel a szabotőrökkel és az
összeesküvéseikkel. Azon a napon, amikor az iszlám fogja irányítani  az életet, ezek a
szervezetek, amelyek iszlám és emberiségellenesek, el fognak tűnni a süllyesztőbe.
18. cikkely:
A harcosok családjában a nők, legyenek akár anyák, akár nővérek, nagyon fontos szereppel
bírnak: az ő dolguk, hogy felneveljék a gyermekeket, és hogy beléjük neveljék az iszlámból
eredő morális értékeket és gondolatokat. Nekik kell gyermekeiket vallási kötelességeik
gyakorlására megtanítani, a rájuk váró harc előkészületeként. Ezért kell nagyon odafigyelni az
iskolákra, és a muzulmán lányok tananyagára, mivel csak így lehetnek majd jó anyák, akik
tisztában vannak a felszabadítással kapcsolatos szerepükkel
A háztartással kapcsolatban elégséges tudással és megértéssel kell rendelkeznie, mivel a
gazdaságosság és a pazarlás elkerülése az egyik előfeltétele a megmaradásunknak a jelenlegi helyzetben. Észben kell tartania, hogy a pénz olyan mint a vér, nem szabad hagyni elfolyni,
hogy a gyermekek és a felnőttek továbbra is élhessenek.
"Bizonyosan, a muzulmán, legyen akár férfi vagy nő, és bármelyik nemnek igaz hívője, a
hithű férfi és a hithű nő, az igaz férfi és az igaz nő, a türelmes férfi és a türelmes nő, és az
alázatos férfi és az alázatos nő, és bármelyik nem alamizsnát nyújtója, akinek gyakran jut
Allah az eszébe; mivel Allah felkészült a megbocsátásra és a nagyszerű ajándékokra." (The
Confederates, A szövetségesek, 33:25).
Az iszlám művészet szerepe a felszabadítási küzdelemben:
19. cikkely:
A művészetnek vannak szabályai és jelzői, melyek alapján meg lehet állapítani, hogy iszlám,
vagy pedig iszlám előtti (jahili) művel állunk szemben. Az iszlám felszabadításnak olyan
lélekemelő iszlám művészetre van szüksége, ami nemcsak az emberi természet egy oldalát
emeli fel, hanem mindet, arányosan, és kiegyensúlyozva.
Az ember egy egyedülálló és csodálatos teremtmény, egy marék agyag, és Allah lehelete. Az
iszlám művészet ez alapján közelíti meg az embert, miközben az iszlámot megelőző művészet
a testet közelíti meg, előnyben részesítve az agyag összetevőt.
A könyv, a cikk, a falragasz, az igehirdetés, a dolgozat, a népszerű vers, a költői óda, a dal, a
színdarab, és mások tartalmazzák az iszlám művészet védjegyeit, akkor ezek az ideológiai
mozgósítás részeit képezik, amik a lélek útjának és újjászületésének az eleségeként
szolgálnak. Ez egy hosszú, és rengeteg szenvedéssel tűzdelt út. A lélek elunja magát, de az
iszlám művészet felrázza az energiát, feléleszti a mozgalmat, és fenséges jelentéseket és
megfelelő viselkedést fog előidézni bennük. "Semmi sem tudja a  visszahúzódó lelken úgy
segíteni, mint egy hangulatból egy másikba való átmenetel."
Mindezt halálosan komoly, és nem vicc, mivel akik harcolnak, nem viccelnek.
A közös társadalmi felelősség:
20. cikkely:
A muzulmán társadalom egy kölcsönösen törődő és felelős társadalom. A próféta mondta,
dicsérjük és imádkozzunk érette, hogy "Áldva vannak a bőkezűek, akár amikor a városban,
vagy úton vannak, akik minden vagyonukat összeszedték, és utána megosztották egyenlően
maguk között."
Minden muzulmán társadalomban ennek az iszlám szellemnek kellene uralkodnia. Egy
társadalom, mely szembeszáll egy a gonosz nácizmushoz hasonló ellenséggel, ami nem
különböztet meg a férfi és a nő között, a gyermekek és az idősek között - ez a társadalom fel
van jogosítva az iszlám szellemére. Az ellenségeink a kollektív  büntetés módszerei szerint
tevékenykednek. Megfosztották a népet a hazájuktól és a tulajdonaiktól, száműzették őket,
összetörték a csontjaikat, asszonyokat, gyermekeket, és az idős embereket ölve, akár okkal,
akár ok nélkül. Az ellenség internáló táborokat hozott létre, ahol emberek ezreit tartja embertelen körülmények közepette.
**
 Mindezek tetejébe házakat rombolnak le, árvákká
teszik a gyermekeket, kegyetlen büntetéseket mérnek ki fiatalok ezreire, és arra kényszerítik
őket, hogy a legszebb éveiket a börtönök sötétjében töltsék el.
A náci módszereikben a zsidók nem kivételeznek sem a nőkkel, sem a gyermekekkel.
Mindenki szívében félelmet akarnak ültetni. Az embereket a megélhetésüknél támadják,
kizsarolják a pénzüket, és a becsületükkel játszadoznak. Úgy kezelik az embereket, mintha a
legrosszabb háborús bűnösök lennének. Elűzni valakit a hazájából, az a gyilkosság egy
formája.
Mindeme cselekmények ellensúlyozásához szükséges, hogy a társadalmi közös felelősség
domináljon az emberek között. Az ellenséggel a népnek egy emberként kell szembeszállnia,
így egyvalakinek a fájdalmát az egész nép érzi.
21. cikkely:
A kölcsönös szociális felelősség a pénzügyi és erkölcsi segítség kiterjesztését jelenti,
mindenki számára, akiknek szüksége van rá, és aki részt vesz a munkák elvégzésében. Az
Iszlám Ellenállási Mozgalom tagjainak a tömegek céljait sajátként kell kezelniük. Minden
erejükkel ezek beteljesítésén és megőrzésén kell dolgozniuk. Meg  kell akadályozniuk
bármiféle hazardírozást az eljövendő generációk sorsával, és bármivel, ami veszteséget
okozhatna a társadalomnak. Részei a tömegeknek, és a tömegek pedig nekik részeik. Az
erősségük az övéké, csakúgy, mint a jövőjük. Az Iszlám Ellenállási  Mozgalom tagjainak
magukévá kell tenni a nép örömeit és gyötrődéseit, elfogadni a köz követeléseit, és bármely
módszert, amivel ezek megvalósíthatóak. A nap, amikor ez a szellemiség eluralkodik, lesz az
a nap, amikor a testvériség elmélyül, az együttműködés, a szimpátia, és az egység
megerősödik, és a nép egysége megszilárdul, hogy szembeszálljon az ellenséggel.
Az ellenséget támogató erők:
22. cikkely:
Az ellenség már régóta nagy gyakorlattal és precizitással érte el az eredményeit.
Számbavették a jelen eseményekre ható tényezőket. Igyekeztek, hogy nagy mennyiségű és
jelentős anyagi gazdagságra tegyenek szert, amit az álmaik  megvalósítására szántak. A
pénzük segítségével magukhoz ragadták a világsajtót, hírügynökségeket, a sajtót, a kiadókat, a
sugárzó állomásokat, és másokat. A pénzükkel a világ különböző részein  forradalmakat
kavartak, azzal a céllal, hogy megvalósítsák a céljaikat, és hogy learassák az ebből származó
gyümölcsöket. Ők állnak a francia forradalom, a kommunista forradalom, és a legtöbb más
forradalom mögött, amikről itt, meg ott hallunk. Pénzük segítségével titkos társaságokat
hoztak létre, mint pl. a Szabadkőműveseket, a Rotary Clubokat, a Lions-t, és másokat, a világ
különféle részein, azzal a céllal, hogy szabotálják a társadalmakat, és hogy elérjék a cionista
céljaikat. A pénzükön keresztül képesek az ellenőrzésük alatt tartani az imperialista
országokat, és sok más ország gyarmatosítására késztetni őket,  hogy kihasználhassák az
erőforrásaikat, és hogy elterjesszék a korrupciót.
Az ember annyit beszélhet, amennyit csak akar a regionális és a világháborúkról. Ők okozták
az első világháborút, aminek a segítségével képesek voltak elpusztítani az Iszlám Kalifátust,
(miközben) pénzügyi előnyökre tettek szert, és ellenőrzésük alá vonták az erőforrásokat.
Megkapták a Balfour-nyilatkozatot, létrehozták a Nemzetek Ligáját, amin keresztül képesek voltak uralni a világot. Ők okozták a második világháborút, aminek a keretében nagyon
meggazdagodtak a fegyverkereskedelemben, és kitaposták az államuk létrehozásához vezető
utat. Ők provokálták ki a Nemzetek Ligájának az ENSZ-re és a Biztonsági Tanácsra való
lecserélését, ami lehetővé tette részükre, hogy uralják a világot. Nincs olyan háború, amiben
ne lenne benne a kezük.
"A zsidók... ... Valahányszor háborúságra gyújtottak tüzet, Allah eloltotta azt. [Csak] abban
serények, hogy romlást [idézzenek elő] a földön. Ám Allah nem szereti azokat, akik romlást
idéznek elő." (The Table, Az Asztal, 5:64).
A kapitalista nyugat és a kommunista kelet imperialista hatalmai minden pénzügyi és emberi
erőforrásukat latba vetették, hogy segítsék az ellenséget. Ezek az erők egymást váltva teszik
ezt. A nap, amikor az Iszlám színre lép, a hitetlenek erői egyesült erővel hívják ki, mivel a
hitetlenek egy nemzetet képeznek.
"Ti hívők! Ne kössetek szoros barátságot olyanokkal, akik nem tartoznak közétek! Mindent
elkövetnek, hogy zavart okozzanak köztetek és szeretnék, ha szorult helyzetbe kerülnétek.
Már a szájuk is elárulta gyűlölségüket, ám még rosszabb az, amit a keblükben rejtenek.
Világosan megmagyaráztuk nektek jeleinket/verseinket, ha éltek az eszetekkel." (The Family
of Imran, Imrán nemzettsége, 3:118).
A vers nem véletlenül végződik Allah szavaival, "ha megérted".
A hozzájuk való állásunk:
A. Iszlám mozgalmak:
23. cikkely:
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom tisztelettel és elismeréssel tekint más iszlám mozgalmakra.
Ha valamilyen kérdésben el is tér a véleményünk, de más kérdésekben megegyezünk velük.
Ezekről a mozgalmakról az a véleménye, hogyha jószándékról és Allah iránti hűségükről
adnak tanúságot, akkor a keményen küzdők táborába tartoznak, mivel az Iszlám körein belül
cselekednek. Minden egyes személynek megvan a maga feladata és része.
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom az összes ilyen mozgalmat tőkeként kezeli. Vezetésért és
útmutatásért imádkozik Allahhoz mindenki részére, mindent megtesz az érdekében, és azért,
hogy ezt a Korán és a próféta útmutatásai alapján hozza létre.
"És ragaszkodjatok erősen Allah kötéséhez mindannyian és ne szóródjatok szét [különböző
csoportokra]! És emlékezzetek Allah kegyére, amelyet irántatok [tanúsított]. [Emlékezzetek
arra], amikor [egymás] ellenségei voltatok és egyetértést teremtett szíveitek között, úgy, hogy
- kegye révén - testvérek lettetek. És [amikor] tűzszakadék szélén voltatok és ő megmentett
benneteket attól. Ekképpen magyarázza meg Allah az ő jeleit/verseit. Talán az igaz úton
vezéreltettetek." (The Family of Imran, Imrán nemzettsége, 3:102). 24. cikkely
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom nem hagyja az egyének vagy csoportok rágalmazását vagy
becsmérlését, mivel egy hívő ilyet nem tesz. Szükséges, hogy különválasszuk ezt a
viselkedést, és bizonyos egyének és csoportok véleményét. Bármikor valaki hibás
véleményen van, az Iszlám Ellenállási Mozgalom fenntartja magának a jogot a hiba
felfedésére, és az ellene való figyelmeztetésre. Küzdeni fog, hogy megmutathassa a megfelelő
utat, s hogy objektíven ítélje meg az adott kérdést. Minden hívőnek célja a bölcs viselkedés,
és amikor megérti, hogy mi a bölcs, így fog tenni.
"Allah nem szereti azt, ha nyilvánosan rosszat mondanak [valakiről] - kivéve, ha valakivel
jogtalanság történt. Allah [mindent hall] és tud. Akár feltárjátok a jót, [amit tesztek], akár
elrejtitek azt, akár pedig elnéztek valami rosszat - Allah elnéző és [mindenek fölött]
hatalmas." (Women, A nők 4:147-148).
B. A nemzeti mozgalmak Palesztin színtéren:
25. cikkely:
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom tiszteli ezeket a mozgalmakat, és becsüli a rájuk ható és
körbevevő körülményeket. Bátorítja őket, de csak akkor, ha nem a keleti kommunista, vagy a
nyugati keresztes elvek szolgálatában állnak. Igazolja mindazoknak, akik részesei, vagy
szimpatizálnak vele, hogy az Iszlám Ellenállási Mozgalom az egy harcoló mozgalom, amely
erkölcsösen és felvilágosultan tekint az életre, és a más mozgalmakkal való együttműködés
módjára. Gyűlöli az opportunizmust, és csak a nép jólétét keresi, egyénekét és csoportokét
egyaránt. Az anyagi gyarapodás nem célja, sem a személyes hírnév, vagy a jutalom másoktól.
A saját erőforrásaival dolgozik, és bármivel, ami rendelkezésére áll. Bármilyen erőt felhasznál
a kötelesség teljesítésének, és Allah kegyeinek az elnyerése érdekében. Ezenkívül nincs más
vágya.
A Mozgalom a támogatásáról biztosítja a palesztinai területeken a Palesztina felszabadításáért
működő nemzeti csoportokat. Ez sohasem lesz ennél több, sem szavakban, sem tettekben, sem
most, sem a jövőben. A mozgalom azért van itt, hogy összehozzon, nem  pedig hogy
megosszon, hogy megóvjon, nem pedig hogy elpazaroljon, hogy egyesítsen, és nem pedig
hogy szétválasszon. Minden jó szót, őszinte erőfeszítést értékel. Nem vesz tudomást a
különféle mellékes vitákról, nem figyel oda a pletykákra és a rágalmakra, de ugyanakkor
teljes mértékben elfogadja az önvédelemre való jogot.
Bármi, ami ellentmond ezeknek az irányvonalaknak, nem más, mint az ellenség vagy a
bérenceik által terjesztett hazugságok, amiknek a céljuk az, hogy bomlasszanak, hogy
megzavarják az embereket, és hogy különféle mellékes dolgokkal foglalják le őket.
"Ti Hívők! Ha egy gonosz ember jön hozzátok valami híreszteléssel, akkor tudjatok
különbséget tenni, [ne]hogy tudatlanul sújtsatok le emberekre és megbánjátok azt, amit
cselekedtetek!." (The Inner Apartments, A szobák, 49:6).
26. cikkely:
A sem keletnek, sem nyugatnak fel nem esküdő palesztin nemzeti mozgalmakkal az Iszlám
Ellenállási Mozgalom hajlandó megbeszélni a regionális és nemzetközi szintű új fejleményeket, amennyiben a palesztin kérdésről van szó. Mindezt egy olyan objektív módon
teszi, ami figyelembe veszi, hogy a nemzeti érdekek mennyire vannak harmóniában, vagy
ellentmondásban az iszlám nézőponttal.
C. A Palesztin Felszabadítási Mozgalom, PFSZ :
27. cikkely:
Az Iszlám Ellenállási Mozgalomnak a Palesztin Felszabadítási Szervezet van a legközelebb a
szívéhez. Tartalmazza az apát, a fivért, a közeli rokont, és a barátot. A muzulmán nem
idegeníti el magát az apjától, a bátyjától, a közeli rokontól, vagy a barátjától. A hazánk egy és
ugyanaz, a helyzetünk egy és ugyanaz, a sorsunk egy és ugyanaz,  és az ellenség pedig
mindannyiunk ellensége.
A Szervezet létrejövetelekor uralkodó körülmények miatt, vagyis az  arab világban lévő
ideológiai zavarodottság miatt, ami annak az ideológiai inváziónak az eredménye, aminek a
keresztesek legyőzése óta az arab világ a befolyása alá  került, és amit a keletkutatók,
hittérítők, és imperialisták csak fokoztak, a Szervezet magáévá tette a szekuláris állam
eszméjét. És mi ezt így látjuk:
A szekularizmus teljesen ellentmond a vallásos ideológiának. A hozzáállás, a viselkedés, és a
döntések az ideológiákban gyökeredznek.
Ezért van az, hogy akármennyire is méltányoljuk a Palesztin Felszabadítási Szervezetet - és
amivé válhat - és anélkül, hogy elbagatellizálnánk a szerepüket az arab-izraeli konfliktusban,
nem vagyunk képesek lecserélni a jelenlegi vagy jövőbeni Iszlám Palesztinát egy szekuláris
eszmével. Palesztina iszlám jellege része a vallásunknak, és bárki aki könnyed szívvel kezeli a
vallását, az egy vesztes.
"Ki fordulna el Ábrahám vallásától, ha csak nem az, aki bolondot csinál magából? Mi bizony
[Ábrahámot] választottuk az evilágon. A túlvilágon az igazakhoz tartozik ő." (The Cow, A
tehén - 2:130).
Amikor a  Palesztin Felszabadítási Szervezet elfogadja az iszlámot mint életformát, akkor
katonáivá válunk és mi leszünk az olaj a tűzre, ami el fogja égetni az ellenséget.
De amíg ez a nap el nem érkezik, és Allahhoz imádkozunk, hogy minél előbb eljöjjön, az
Iszlám Felszabadítási Szervezet úgy tekint a PFSZ-re, mint apa a fiára, fivér a fivérre, vagy
rokon a rokonra. Átéli a fájdalmait, támogatja az ellenséggel való küzdelemben, és
bölcsességet, valamint a helyes utat kívánja neki.
"Állj ki a fivéred mellett, mivel akinek nincs fivére, olyan, mint aki fegyverzet nélkül megy a
csatába. Az unokatestvér olyan, mint a szárny - Képes a madár szárny nélkül repülni?"
D. Az arab és iszlám országok:
28. cikkely:
A cionista invázió egy gyűlöletteljes invázió. Semmilyen módszertől sem riad vissza, és képes
a legalávalóbb gonoszságokat és a legvisszataszítóbb módszereket felhasználni céljainak az elérése érdekében. Jelentősen hagyatkozik a beszivárgásra, valamint a kémkedésre, amit az
olyan általuk létrehozott titkos csoportok tesznek lehetővé, mint a Szabadkőművesek, a
Rotary és Lion Clubok, és más szabotáns csoportok. Az összes ilyen szervezet, legyen nyílt
vagy titkos, a cionizmus szolgálatában áll, és az útmutatásait  követi. Céljuk az, hogy
aláássanak társadalmakat, leromboljanak értékeket, megrontsák a lelkiismeretet, szétzilálják a
jellemet, és hogy megsemmisítsék az iszlámot. Ők állnak a  kábítószer-kereskedelem, az
alkohol és hasonlók mögött, és ezeken keresztül terjeszkednek és jutnak hatalomhoz.
Azt kérjük az Izraelt körülvevő arab országoktól, hogy nyissák meg  a határaikat az arab és
iszlám országokból jövő katonák előtt, hogy összehangolhassák a Palesztinában élő
muzulmán társaikkal az erőfeszítéseiket.
A több iszlám és arab országtól pedig azt várják el, hogy segítsenek a katonák mozgásában,
mivel ez a legkevesebb, amit megtehetnek.
Minden muzulmánt emlékeztetnünk kell a tényre, hogy amikor a zsidók 1967-ben
meghódították a Szent Várost, és az Aksza Mecset küszöbén álltak, kijelentették, hogy
"Mohamed halott, és az összes leszármazottja pedig nő."
Izrael, a judaizmus, és a zsidók kihívást képeznek az Iszlámnak, és a muzulmán embereknek.
"Sohase aludhassanak a gyávák."
E: Nemzeti és vallásos csoportosulások, intézetek, értelmiségiek, az arab, és az iszlám
világ:
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom reméli, hogy ezek a csoportosulások minden tekintetben
kiállnak mellette, támogatják, elfogadják az álláspontját és  segítik a tevékenységét,
buzdítanak, hogy az iszlám nép alapul és támasztékul szolgáljon, és hogy időben és térben
mind az emberi és információs szférában stratégiai mélységgel lássa el a mozgalmat. Ezt
többféleképpen lehet elérni: szolidaritási konferenciák szervezésével, magyarázó
közleményekkel, pozitív hozzáállású cikkekkel és brosúrákkal, a tömegeknek a palesztinkérdéssel kapcsolatos felvilágosításával, (vagy) az ellenségre való rávilágítással, és a köréjük
fonódó összeesküvések felfedésével. Mind ideológiailag, oktatásilag, és kulturálisan
mozgósítaniuk kell az iszlám nemzeteket, hogy ezek a népek fel legyenek szerelkezve
szerepükhöz a felszabadításért vívott döntő csatában, mint azok, akik  legyőzték a
kereszteseket valamint a tatárokat, és megmentették az emberi civilizációt. Természetesen
Allahnak ez nem nehéz.
"Allah írásban rendelte el: "Bizony, győzni fogtok, én és a küldötteim!"" (The Dispute - A
Vita, 58:21).
30. cikkely:
Felszólítjuk az írókat, értelmiségieket, a sajtó embereit, a szónokokat, oktatókat és tanárokat,
és az arab és iszlám világ különböző szektorait, hogy végezzék el a kötelességüket, a cionista
offenzíva kegyetlensége miatt, és mivel a cionisták sok országot befolyásolnak a
pénzügyeiken, valamint a sajtón keresztül, és ennek következményei miatt a világ nagy
részére kihatnak. A dzsihád nem csak a fegyverviselést, és az ellenséggel való megütközést jelenti. A hatékony
szó, a jó cikk, a hasznos könyv, valamint a támogatás és szolidaritás - az Allah zászlajának a
magasabbra és magasabbra emelésére irányuló őszinte vággyal egyetemben - mind részei a
dzsihádnak Allah ügyéért.
"Bárki, aki Allahért mozgósítja a katonákat, maga is katona. Bárki, aki támogatja a katonák
rokonait, maga is katona." (related by al-Bukhari, Moslem, Abu-Dawood and al-Tarmadhi).
F. Más vallások követői: Az Iszlám Ellenállási Mozgalom egy humanisztikus mozgalom:
31. cikkely:
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom egy humanista mozgalom. Törődik az emberi jogokkal, és
más vallások követőihez való hozzáállását az iszlám tolerancia irányítja. Senkivel sem száll
szembe, kivéve, ha ellenségesen kezelik, vagy ha valami az útjában ál, vagy ha pazarlásra
kényszerítik.
Az iszlám uralma alatt elképzelhető, hogy a három vallás - iszlám, kereszténység, és
judaizmus - békében és csendben együtt éljen. A béke és a nyugalom csakis az iszlám
szárnyai alatt lehetséges. Mind a múlt, mind a ma történelme ezt bizonyítja.
Minden más vallás követőinek a kötelessége, hogy többé ne kérdőjelezzék meg az iszlám
szuverenitását ebben a régióban, mivel amint ezek a hívők kerekednek felül, akkor nem lesz
más, csak pusztítás, kitelepítés, és terror. Mindegyikük ellentmondásban van a vallásának a
követőivel, hogy a más vallások követőiről ne is beszéljünk. A múlt és a jelen történelme tele
van az ezt alátámasztó tényekkel.
"Nem együtt harcolnak ellenetek, hanem megerősített településekben, vagy falak mögött.
Egymás között nagy az ő harci erejük. Azt gondolnád, hogy együtt vannak, de a szívük
megosztott. Ez azért van, mivel nem élnek az eszükkel." (The Emigration, Az összegyűjtés -
59:14).
Az iszlám mindenkinek megadja az őt megillető jogokat. Az iszlám nem engedi, hogy mások
jogaiban csorba essen. A népünk ellen irányuló cionista náci tevékenységek nem fognak
sokáig tartani. "Mivel az igazságtalanság állapota mindössze  egy napig tart, az igazság
állapota el fog tartani egészen az ítéletnapig."
"Allah nem tiltja meg nektek, hogy jóindulattal és méltányosan bánjatok azokkal, akik a
vallás miatt nem harcoltak ellenetek és nem űztek el lakhelyeitekről. Allah szereti azokat, akik
méltányosan járnak el." (The Tried, A próbának alávetett nő, 60:8).
A palesztin nép elszigetelésére tett kísérletek:
32. cikkely:
A globális cionizmus, az imperialista hatalmakkal karöltve, egy kidolgozott és intelligens
stratégián keresztül próbálják meg egyenként leválasztani az arab országokat a cionizmus
elleni küzdelem táborából, hogy amikor végül szembeszállnak a palesztinokkal, azok egyedül, magukra legyenek hagyva. Egyiptom, nagy részben, az álnok Camp David-i egyezmény
segítségével lett eltávolítva a küzdők köréből. Más arab országokkal is próbálnak hasonló
egyezményeket kötni, hogy kivonják őket a küzdők táborából.
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom felszólítja az arab és az iszlám nemzeteket, hogy komoly és
eltökélt lépésekkel szálljanak szembe ezzel a borzalmas tervvel, hogy figyelmeztessék az
embereket, hogy milyen veszéllyel jár az, ha elhagyják a cionizmus ellen küzdők táborát. Ma
Palesztina, holnap valaki más. A cionisták tervének nincsenek határai. Palesztina után a
cionisták megpróbálnak majd kiterjeszkedni a Nílustól az Eufráteszig. És amikor már
megemésztették ezeket a területeket, tovább akarnak majd bővülni, és így tovább. A tervük a
"Cion Bölcseinek a Könyvében" (Protocols of the Elders of Zion) van megtestesítve, és a
jelenlegi viselkedésük pedig tökéletesen alátámasztja a leírtakat.
A cionizmus ellen küzdők táborának az elhagyása hazaárulás, és átok sújtsa azokat, akik ezt
elkövetik. "az, aki egy olyan nap hátát mutatja, hacsak nem stratégiai célból csinálja, vagy
azért, hogy visszatérjen a csapatához, magára fogja haragítani Allahot; lakja pokollá fog
változni; és eljön a szomorú vég." (The Spoils - verse 16). Mindössze egyetlen járható út
létezik: minden hatalmat és energiát arra kell koncentrálni, hogy szembenézhessünk ezzel a
náci, gonosz tatár invázióval. Az alternatíva a haza elveszítése,  a lakosok szétszóródása, a
züllöttség elterjedése a földön, és a vallási értékek elpusztítása. Tudja meg minden egyes
ember, hogy felelősséggel bír Allah előtt: "a legcsekélyebb jót elkövető megfelelően meg lesz
jutalmazva, mint ahogy a legcsekélyebb bűnelkövető szintén jutalmazva lesz."
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom a cionizmus elleni küzdelem lándzsa hegyének tekinti
magát, és egy lépésnek az ezirányú úton. A Mozgalom erőfeszítéseit mindazok
erőfeszítéseihez adja, akik aktív szerepet vállalnak a palesztin kérdésben. Az arab és iszlám
népeknek további lépéseket kell tenniük; Az egész arab világban, az iszlám
csoportosulásoknak szintén így kellene cselekedniük, mivel ők vannak a legjobban felkészítve
a háborúskodó zsidók elleni küzdelemben a jövőbeli szerepükre.
".. viszályt és gyűlölséget hintettünk közéjük, ami a Feltámadás Napjáig [fog tartani].
Valahányszor háborúságra gyújtottak tüzet, Allah eloltotta azt. [Csak] abban serények, hogy
romlást [idézzenek elő] a földön. Ám Allah nem szereti azokat, akik romlást idéznek elő."
(The Table, Az Asztal - 5:64).
33. cikkely:
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom, ami a világegyetem közösen koordinált és összefüggő
fogalmainak a törvényén alapul, és ami a végzet tengerében úszik,  amikor szembeszáll és
megküzd a muzulmán és iszlám civilizáció és szent helyek, elsősorban az al-Aksza Mecset
védelmében, arra ösztökéli az arab és iszlám népeket, a kormányaikat, népi és hivatalos
csoportjaikat, hogy féljék Allahot, amikor az Iszlám Ellenállási Mozgalommal kapcsolatos
nézeteikről van szó. Mögöttük kell állniuk és támogatásukról kellene biztosítani őket, mint
ahogy ezt Allah megkívánja, támogatni őket amíg Allah céljai be nem teljesülnek, ami akkor
következik be, amikor a népek egymás mellé állnak, a katonák más katonákhoz csatlakoznak,
és az egész iszlám világában a tömegek előlépnek a hívásra, miközben hangosan kijelentik:
Éljen a Dzsihád. Kiáltásuk el fogja érni az égboltot, és egészen a felszabadításig
visszhangzani fog, amikor a támadók megsemmisülnek, és eljön Allah győzelme."Allah nagyon is megsegíti azokat, akik segítik őt. Allah erős és hatalmas, -" (The Pilgrimage
- 22:40).
A történelem igazolása
A betolakodókkal való szembeszállás a történelem tükrében:
34. cikkely:
Palesztina a földkerekség közepe, és a kontinensek útkereszteződése. A történelem hajnala óta
a betolakodók célja. A próféta, Allah áldja és könyörüljön rajta, saját maga hozta fel ezt a
tényt a nemes Hadithban, amiben a becsülnivaló társához, Ma'adh ben-Jabal-hoz szólott: Ó
Ma'ath, Allah nyilatkozzon meg előtte, mikor (már) nem vagyok itt, Szíria, az Al-Arish-tól az
Eufráteszig. A férfiak, nők, rabszolgák, mind itt maradnak az ítélet napjáig. Bármelyikőtök is
választja Szíria partjait, vagy a Szent Földet, folyamatos küzdelemben fog élni az ítélet
napjáig.
A terjeszkedők többször is szemet vetettek Palesztinára, megtámadták a hadaikkal, hogy
beteljesíthessék vágyaikat. Így volt ez a keresztesekkel, amikor a seregeikkel hozták a
hitvallásukat és a keresztet. Képesek voltak egy ideig legyőzni  a muzulmánokat, de a
muzulmánok csak akkor tudták visszafoglalni a földet, amikor a vallási zászlajuk alatt álltak,
egyesülve szavaikban, megszentelték Allah nevét, és Salah ed-Din  al-Ayyubi (Szaladin)
vezetése alatt támadásba lendültek. Vagy húsz éven át küzdöttek, és  a végén legyőzték a
kereszteseket, és felszabadították Palesztinát.
"Mond azoknak, akik hitetlenek: "Vereséget fogtok szenvedni és a gyehennára fogtok
összegyűjtetni. Milyen nyomorul fekhely!"." (The Family of Imran, Imrán nemzetsége -
3:12).
Palesztinát csak így lehet felszabadítani. A történelem kétségtelenül ezt igazolja. Ez a
világegyetem egyik törvénye, és a létezés egyik szabálya. A vasat csak a vas képes legyőzni.
A hamis és haszontalan hitüket egyedül az igaz iszlám hit képes legyőzni. Hit ellen csak hittel
lehet harcolni, és végső soron a győzelem az igazaké, mivel az igazság bizonyosan
győzedelmes.
"A mi szavunk már korábban elhangzott a mi küldött szolgáinknak, hogy ők lesznek azok,
akik megsegíttetnek, és hogy a mi seregünk fog győzelmet aratni nekik." (Those Who Rank
Themselves, A fölsorakozók - 37:171-172).
35. cikkely:
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom komolyan veszi a keresztesek Szaladin kezeitől elszenvedett
vereségét, és Palesztinának a kezeikből való kimenekítését, csakúgy, mint ahogy Qataz és AlDharer Bivers Ein Galotnál legyőzte a tatárokat, és ezáltal megmentette az arab világot a tatár
támadástól, aminek a az emberi civilizáció teljes elpusztítása volt a célja. A Mozgalom
mindebből táplálkozik. A jelenlegi cionista támadást nyugatról a keresztesek, keletről pedig a
tatárok előzték meg. Csakúgy, mint ahogy a muzulmánok szembesültek azokkal a
támadásokkal, és megtervezték a hadműveleteiket és győzedelmeskedtek, ugyanúgy szembe
tudnának szállni a cionista invázióval, és legyőzni azt. Természetesen ez nem probléma a Mindenható Allahnak, feltéve, ha a szándékok tiszták, az eltökéltség igaz, és mivel a
muzulmánok tanultak a múlt tapasztalataiból, képesek megszabadítani magukat az ideológiai
inváziótól, és követni az őseik szokásait.
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom katonákból áll:
36. cikkely:
Miközben az útját tapossa, az Iszlám Ellenállási Mozgalom rendszeresen kihangsúlyozza a
népünk fiainak, az arab és iszlám nemzeteknek, hogy nem célja a személyes hírnév, anyagi
gyarapodás, vagy társadalmi pozíció. Népünkből senkivel sem akar  versenyezni, vagy
elfoglalni a helyét. Semmi ilyesmiről szó sincs. Nem fog cselekedni a muzulmán fiai ellen,
vagy azon nem muzulmánok ellen, akik békével fordulnak felénk, legyenek akár itt, akár
bárhol másutt. Csak azon csoportoknak fog támogatást nyújtani, akik a cionista ellenség és
bérenceik ellen küzdenek.
Az Iszlám Ellenállási Mozgalom az iszlámot fogadja el életformájának. Az iszlám a hite és a
vallása. Bárki, aki elfogadja az iszlámot mint életutat, legyen az egy szervezet, vagy egy
csoportosulás, vagy egy ország vagy bármi más testület, az Iszlám Ellenállási Mozgalom a
katonáinak tekinti magát, és semmi többnek.
Kérjük Allahot, hogy mutassa meg a megfelelő utat, hogy példák legyünk mások előtt, és
hogy igazságosan ítélkezzen a népünk és közöttünk. "Ó uram, igazan ítélkezzél a népünk és
közöttünk, mivel te vagy a legjobb bíró." (Al Araf - Verse 89).
Az utolsó imánk Allahot fogja dicsérni, a Világegyetem Urát

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések