Teljes izraelita szakácskönyv

Előszó a második kiadáshoz
Az első kiadás gyors elfogyása bizonyította, hogy szakácskönyvem kiadása milyen sokoldalú szükségletet elégített ki, s ez a kiadót arra indította, hogy nekivágjon a második kiadásnak. Amit szakácskönyvem kiadásánál megígértem, azt ténylegesen teljesítettem. Abbéli igyekezetem, hogy mind a jó és laktató házi koszthoz szokottak igényeinek, mind a finomabb estebédek messzemenő igényeinek megfeleljek, célhoz ért. Ennek bizonyítéka az a tény. hogy szakácskönyvemet a társadalom valamennyi körében vásárolták. A második kiadásban megnöveltem a receptek számát, s a régebbieket alapos revízió alá vettem, így ajánlom ezt a második kiadást a tisztelt publikum figyelmébe. Kívánom, hogy minél többet főzzenek az itt leírt receptek alapján. Kívánságom ugyanis nem az, ami az íróké, nevezetesen: hogy olvassák könyvemet, hanem az. hogy főzzenek is annak alapján!
Prága, 1889 novemberében
Marié Kauders

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések