Pandzarisz Diána

A fesztivál előtt 2 héttel beestem a szervezők irodájába, hogy fellépnék a Zsidó nyári fesztiválon, kicsit meglepődtek, de Klein Judit „protezsált” engem, így egy kicsivel könnyebben elfogadták a jelentkezésemet. Másnap kaptam egy emailt, hogy szívesen látnak engem a Gozsduban.
Az a helyzet, hogy szeretek énekelni, Izrael Állam megalakulásának 60. évfordulója alkalmából rendezett versenyen első lettem. Készítettem egy demo CD-t, ami azért különleges, mert a capella éneklek, azaz zenei kíséret nélkül. Talán azt is lehet mondani, hogy nekem ez a különlegességem.
Dolgozom, de nagyon szeretnék énekelni, azt hiszem, nekem ez a hivatásom. megerősített ebben egy olaszországi fellépésem, ahol ezer ember előtt léptem. Szerintem teljesen mindegy, hogy hány ember előtt lépek fel, csak az a fontos, hogy adni, jót adni szeretnék az embereknek.
Sharon - Kende
Fotó:Asi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések