Izraeli újságírók a budapesti éjszakában
A BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. és a Magyar Turizmus Zrt. közös meghívására az izraeli fiatal közönség két legnépszerűbb médiumának - Ynet internetes portál (1 millió olvasó/nap) és Maariy (Rating) kétheti magazin (75 ezer példány) - újságírói érkeztek Budapestre a hétvégén, hogy megismerjék a város látnivalóit, izgalmas szórakozóhelyeit és éjszakai életének sokszínűségét.
A négynapos látogatás során nappali városnézésen is részt vettek, ellátogattak a zsidó negyedbe, valamint megmártóztak a Széchenyi fürdőben is. Esténként pedig Budapest fiatalos, modern életébe és különleges élményeibe a Művészetek Palotája, a Ludwig Múzeum, a Trafó, a Gödör, a VAM Design Center, a Szimplakert, a Corvintető, a Café Eklektika, a Café Kör, a Bar Ladino, a Menza étterem és a Sirály étterem segítségével kóstolhattak bele. Szállásukat a Mercure City Center szálloda, utazásukat pedig a MALÉV biztosította.
A BTH Kht. a jövőben kiemelten fókuszál az izraeli piacra, ahonnan 2009-ben a beutazó forgalom élénkülésére számít. A most szervezett study tourral és a tervezett további akciókkal elsősorban a fiatalabb korosztályt célozzák meg, akik nem kifejezetten Budapest klasszikus értékeit keresik, sokkal inkább a főváros modern, új arcát, az élményeket és a kalandot.
Az izraeli piac mindemellett azért is fontos célterülete a BTH marketingtevékenységének, mivel a jelenlegi világgazdasági helyzetben az egyike azon erős piacoknak, amelyek vélhetően könnyebben átvészelik a recessziós időszakot. Sőt a gazdasági növekedés várhatóan nem fog negatívba fordulni, az előrejelzések inkább csak a fejlődés lassulását vetítik elő. Szakemberek szerint a költések ugyan mérséklődnek, de ez nem a kiutazásokban fogja negatív hatását éreztetni, az izraeliek utazási kedve továbbra is megmaradhat.
Turizmus Panoráma Bulletin, 2009/19.
A négynapos látogatás során nappali városnézésen is részt vettek, ellátogattak a zsidó negyedbe, valamint megmártóztak a Széchenyi fürdőben is. Esténként pedig Budapest fiatalos, modern életébe és különleges élményeibe a Művészetek Palotája, a Ludwig Múzeum, a Trafó, a Gödör, a VAM Design Center, a Szimplakert, a Corvintető, a Café Eklektika, a Café Kör, a Bar Ladino, a Menza étterem és a Sirály étterem segítségével kóstolhattak bele. Szállásukat a Mercure City Center szálloda, utazásukat pedig a MALÉV biztosította.
A BTH Kht. a jövőben kiemelten fókuszál az izraeli piacra, ahonnan 2009-ben a beutazó forgalom élénkülésére számít. A most szervezett study tourral és a tervezett további akciókkal elsősorban a fiatalabb korosztályt célozzák meg, akik nem kifejezetten Budapest klasszikus értékeit keresik, sokkal inkább a főváros modern, új arcát, az élményeket és a kalandot.
Az izraeli piac mindemellett azért is fontos célterülete a BTH marketingtevékenységének, mivel a jelenlegi világgazdasági helyzetben az egyike azon erős piacoknak, amelyek vélhetően könnyebben átvészelik a recessziós időszakot. Sőt a gazdasági növekedés várhatóan nem fog negatívba fordulni, az előrejelzések inkább csak a fejlődés lassulását vetítik elő. Szakemberek szerint a költések ugyan mérséklődnek, de ez nem a kiutazásokban fogja negatív hatását éreztetni, az izraeliek utazási kedve továbbra is megmaradhat.
Turizmus Panoráma Bulletin, 2009/19.
Megjegyzések