Porsche

Tudod mint minden szombat este 11 óra felé a szokott programomból haza térve nagy kalandom volt. Az Operaház irányában Andrássy úton az Oktogon előtt pirosat kaptam, megálltam. Egyszer csak kinézek balra és megáll mellettem a belső sávban egy gyönyörű fehér
Porsche. Na gondoltam magamban itt van életem legnagyobb vágya, versenyre kellek ezzel az autóval mint a filmekben. Fiatal srác ült a kocsiban. Elkezdtem a Roverem motorját turbóztatni.. a srác rám nézet és mosolygót. majd zöldet kaptunk. Én mint az örült nyomtam a gázpedált meg a kerekeim is kipörögtek. Porsche másodperceken belül eltűnt mellőlem, szempillantás alatt az Operaház magasságában járt, én a Jókai tér előtt sem voltam…. Szóval csalódás volt az életem legnagyobb versenye. Ezek után rádöbbentem, lehet hogy nekem is autót kellene cserélnem. De ha már Porsche akkor legyen piros kabrió. Ja és persze fehér golfsapkában fogok vezetni 





SHARON ASHER



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések